ماوا

آزمون

جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۲۸ ب.ظ


بنده با این همه سن! بازم وقتی میرم سر جلسه آزمون -بااینکه راحت ترین لباسا و کفشم رو میپوشم- یک ساعت اولش فقط عین آدم میشینم
از یک ساعت که بگذره دیگه شروع میکنم 
اول مقنعه ام رو میکشم عقب
یه کم بعدتر هر چی کلیپس و گیره و کش مو به کله ام زدم درمیارم
کفشامو درمیارم
اصن یه وضعیتی دارم که وقتی میام بیرون انگار از میدون جنگ آمدم بیرون،

چونه مقنعه ام فقط نمیره کله سرم که اونم خودم مدیریتش! میکنم وگرنه میخواد بره


بعد این عزیزان که بسی از من کوچکترن انقد فیس فیسان از جلسه درمیان
به قول دوستان،انگار تافت زدن بهشون،هیچ تغییر نمیکنن

اگه از این " بانوهای فیس فیسان خوشتیپها" که -اتفاقا خیلی هم دوسشون دارم - از اینجا رد میشه لطفا بیاد یه مشاوره به من بده.بعدا جبران میکنم براش جدی میگم :/







موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۱
جیک جیکی

نظرات  (۳)

سلام
:)
پاسخ:
علیکم سلام جناب :)
۰۱ تیر ۹۷ ، ۱۴:۴۰ دختری از جنس باد
😂😂😂😂
پاسخ:
به مشکلات مردم نخند خواهرم نخند :/
امیدوارم  بیان بهتون مشاوره بدن!!!
پاسخ:
ینی وضعیت خیلی خرابه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی