ماوا

تصعید

دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۵ ب.ظ


امروز قبل از اینکه منزل را به قصد کتابخانه ترک کنم، اتفاقی افتاد که عصبانی شدم ولی گفتم جیک هَچی نگو بذار بسته بمونه اون دهن مبارک و خونه رو ترک کردم


در طول مسیر تمام اون مشکلاتی که به خاطرشون عصبانی شده بودم به طرز معجزه آسایی حل شدن :||||||


خلاصه دیگه تا برسم کتابخونه با خودم تکرار میکردم که تو منو دوست داری آره دوست داری منو تو


روی سخنم هم با خدا بود :)))


خلاصه که خَیلی خوووووبه عصبانیتتان را ببلعید و آگاه باشید که خدا در هر شرایطی دوستتان دارد در هرررررر شرایطی!



+ الحمدلله رب العالمین داریم از شدت گرما تصعید میشیم نه ذوب! :/ 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۱
جیک جیکی

نظرات  (۴)

ما هم از گرما دچار جهش 😂😂😂

پاسخ:
:D :D:D
:)
پاسخ:
:)
۱۱ تیر ۹۷ ، ۲۰:۵۴ دختری از جنس باد
وای گرماااااا😓😓😓
پاسخ:
وااااای :(
۱۱ تیر ۹۷ ، ۲۳:۰۴ بانوی مومن
عزیزززم،چقدر خوب:)))
خیلی گرمه،مثل بستنی آب میشه آدم:(
پاسخ:
فداعیان

اوهوم :((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی