ماوا

پایان نامه اش

شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۱۰ ب.ظ

مطلب جمع آوری میکرد و به من میداد تا براش تایپ کنم که سریعتر پایان نامه اش رو تحویل بده
بعضی وقتا که خسته میشدم تو دلم میگفتم به من چه به من چه به من چه اصن برو بده کافی نت تایپ کنههههههه

ولی به زبان نمی آوردم و تایپ میکردم

حالا که حقوقشو دادن یه مبلغیش رو به من داد


اول اینکه خوشبختانه یا متاسفانه هنوز پایان نامه اش تموم نشده :D

دوم اینکه خُب خیلی خوبه که یکهو سوپرایز شی و خیلی خوشحالم

سوم اینکه چقدر بگم جیک! سر هرچیز الکی تویِ دلت هم غر غر نکن.ببین چقد خوب شد نتیجه اش ببین ببین

چهارم اینکه خداروشکر خُب!


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۳۰
جیک جیکی

نظرات  (۲)

بدون چشم داشت کار کردی و پول گیرت اومد :[)
پاسخ:
آره.قسمت شما
نگم که چقد خوشحالم :D
۱۷ تیر ۹۸ ، ۰۰:۱۷ زوج مهندس
خخخخ
منم همینجوریم صبر ندارم آخرشو ببینم
همیشه هم پشیمون میشم همیشهههههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی