ماوا

نذر

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۷ ق.ظ

خب خب خب یکی از نذرهای 40 روزه ام رو انجام دادم 

و باید اینجا ثبت کنم که حقیقتا دهنم سرویس شد

و دیگه تا حد امکان نذر 40 روزه نمیذارم(دروغ میگم) :D



+هنوز روزه هام مونده

+ خدایا بدش به من لطفا! من ازش مواظبت میکنم و قول میدم خوشبختش کنم.امتحانم کن اصن :D:D:D:D:D:D::D:D:D



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۷
جیک جیکی

نظرات  (۲)

خدایا به آبرویی ک از ما ریخته😂 قسم بهش بده :) 
پاسخ:
:))
۱۷ تیر ۹۷ ، ۰۳:۰۱ بهرنگ قدوسی
🤔🤔🤔
پاسخ:
بله؟شکلکهات باز نمیشه برام.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی