ماوا

خودم خودم خودم

يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۴۱ ق.ظ

فقط خودم مهمم

فقط خودم مهمم

فقط خودم مهمم

فقط خودم مهمم

فقط خودم مهمم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۷
جیک جیکی

نظرات  (۵)

۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۰۹ علیــ ـرضا
:/ 
باشه شما مهم 
پاسخ:
خودم برا خودم مهمم :/

نگفتم که برا شما مهمم که قیافتون اینجوری کج شد :////////
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۱۸ علیــ ـرضا
😄😄 
منظورم خودتون برای خودتون بود ‌. 
پاسخ:
با خود تصور کنیدشکلکی که چپ چپ نگاه می کند را برایتان فرستاده ام :|
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۰۶ علیــ ـرضا
هوووم خبیسانه نیست این شکلک
پاسخ:
نه خبیث نیس تو دلش میگه ایشششه :|
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۵۱ علیــ ـرضا
:(
چقدر ایش می‌کنه پس ‌.
سوسک دیده !
پاسخ:
 سکوت میکنه :/
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۳۸ علیــ ـرضا
نیازی به سکوت نیست .
پاسخ:
دِهِه:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی