ماوا

بهترینها هرگز استراحت نمی کنند

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۵۸ ب.ظ



در کانالی تلگرامی آورده اند که : روی اتوبوسِ بازیکن های تیم فوتبال آلمان نوشته شده 

" Best Never Rest"

+ بعدا که به خودم اومدم فهمیدم حدود دو سه دیقه ای هست که زل زدم به سقف و دارم این جمله رو با خودم مطابقت میدم و اینکه چقدر از عمر من به استراحت گذشت و میره هعییی


و نتیجه اینکه بازم جَوگیر شدم و در راستایِ بهترین شدنَم ساعت 6 صبح بیدار شدم و درس خوندم :D


تا باشَد از این دست جَوگیری ها.... الهی آمین






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۸
جیک جیکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی