ماوا

مهرناز

پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۰۸ ق.ظ

از وقتی بهم گفته دوستِ صمیمیش هستم! بیشتر دوستش دارم خب.

حتی امروز فکر کردم اگر یک روز پیشش باشم و ناخوداگاه با صدای بلند گفتم " الهی قربونت بشم"

( خودش نگفت! من ازش پرسیدم صمیمیِ تو هستم یا نه؟ گفت هستی. 

کُشت منو تا گفت! از بس هیچیش معلوم نیس:////)


پ.ن: ملت دوست پسر دارن ما هم  اندر خمِ دوست دخترمون موندیم. #سینه_بزن

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۹
جیک جیکی

نظرات  (۵)

:)))) من فکر کردم یه پسر اینو نوشته تا اینکه رسیدم به پی نوشت :))
پاسخ:
هوم. گرفتار شدیم عجیب:))))))
سلام :)

دوست خوب یه نعمته
دوستی هاتون پایدار
پاسخ:
سلام جناب
اره واقعا نعمته 
سلامت باشید
اونجایى که نوشتى صمیمى تو هستم یا نه؟ خیلى بامزه بود:))
صمیمیه هم بمونید ایشالا :)
سلام :)
عیدتون مبارک
سلام
کم پیدایین ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی