ماوا

بهنام بانی

شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۲۸ ق.ظ
تا به این لحظه به نظرم قشنگ ترین آهنگ همین تیتراژ برنامه ماه عسل هست
که آقای بهنام بانی میفرمایند:

چه نباشی چه باشی من عاشقتم
"از من رد شی من عاشقتم" (صدای گریه حضار)
"با من بد شی من عاشقتم" 
 ( یکی از حضار بخاطر عشقش خود زنی میکنه اینجا احتمالا )

در جایی دیگر میفرمایند:

بری جونمو میبری پشت سرت


قابلیت اینو داره که ضجه بزنی باهاش :|


#بهنام_بانی_تشکر_تشکر :)
موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۷/۰۳/۱۹
جیک جیکی

نظرات  (۴)

اینا رو نمیگه ها توش!
پاسخ:
ولی من اینا رو شنیدما
حالا شاید به این ترتیبی که نوشتم نگه ولی میگه :/
۲۰ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۳۶ chefft.blog.ir 💞💕
نه دیگه اونجوریام نیست
من آهنگ مسیح و آرش آخر ماه عسلو دوست دارم، گریه دار تره😎
پاسخ:
اونو نشنیدم تا حالا

۲۰ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۴۲ chefft.blog.ir 💞💕
فک کنم فقط آهنگ اولشو گوش میدی دیگه گریه امونت نمیده بقیشو ببینی😁
پاسخ:
:D:D:D
۲۳ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۳۹ علیــ ـرضا
تنهایی به این کشفیات رسیدی کاشف ههه
پاسخ:
کدوم کشفیات؟ :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی