ماوا

آخ خداشکرت

پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۵۷ ق.ظ



خب خداروشکر باید اعلام کنم که به لطف دعاهای همه عزیزان "فعلا" اوضاع خوب شده خیلی خوب



به خاطر همین "فعلا" هم خدایا شکرت 

من تا اینجاشم نذرهامو ادا میکنم ایشالاااااااااا



+ممنونم از هرکسی که از ته قلبش  برای من دعا کرد ممنونم از هرکی که زبانی و بی حال و بی توجه گفت حل میشه ایشالا ممنونم از همه کاینات!


و اول و آخر خداست


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۰
جیک جیکی

نظرات  (۳)

خدا رو شکر 
پاسخ:
خیلی ممنونم
سلامت و شاد باشین
۱۰ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۱۰ بانوی مومن
الحمدلله:)
پاسخ:
یک دنیا ممنونم
سلامت باشین
خواهش میکنم
پاسخ:
تو شادیاتون جبران کنم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی