ماوا

نا ندارم

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۱۳ ق.ظ

"یه روایتی هست با همچین مضمونی که: 

میگن که دعا با زبونی که گناه نکرده قبول میشه

پرسیدن چجوری میشه؟ ما که همه گناه داریم کم و بیش.

گفتن که برای همدیگه دعا کنید! "


اگر کسی اتفاقی از اینجا رد میشه 

اگر کسی به هردلیلی اینجا رو میخونه

عاجزانه ملتمسانه به دست و پاش میفتم که برای من دعا کنه


خدا خودش میگه که من بهتون نزدیکم و اجابت میکنم دعاهاتونو و میگه که هیچکس از من راستگو تر نیس و من هیچ کار بی حکمتی انجام نمیدم


من همه اینها را میدونم 

ولی توانایی این را ندارم که با این موضوع الان روبرو بشم


برام دعا کنید 

دعا کنید که نشه!

دعا کنید الان نشه!

من نمیتونم.به خداوندی خدا نمیتونم.


+ چهل روز روزه نذر کردم.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۹
جیک جیکی

نظرات  (۷)

الهم اصلح امورنا بالقرآن...
پاسخ:
ممنون
ان شاءالله حاجت روا بشید 
چهل روز ؟یا خدا 
پاسخ:
ان شا الله
میگیرم میتونم
ان شاءالله:)
خب ایشالله نمیشه :)
به دعای دوستان
پاسخ:
ایشالا
ممنونم
ب دعای شما هم
۰۱ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۲۵ مهدی گرامی
ان شالله میفته اون اتفاق دیر نیست معجزه ها هر روز اتفاق می افتد
پاسخ:
درست متوجه نشدین نمیخوام اتفاق بیفته:|
۰۹ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۱۰ مهدی گرامی
اوه واقعات عذر 
آن سابله اون چیزی که در دل دارید برسید
پاسخ:
ممنان
امیدوارم هر چی به صلاحتون هست اتفاق بیفته
پاسخ:
ممنونم جناب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی