ماوا

پیش به سوی کچلی

پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۰۵ ب.ظ

موخوره گرفتم در حد چی!
قبلا خیلی نگرانشون بودم (الانم هستم ولی کمتر) ولی کم کم عادت کردم بهشون
و هی میگرفتم میکشیدم از وسط نصف میشد تار موم! :|

یا اینکه میکَند!

در راستای نگرانیم رفتم کوتاااه کردم
الان میبینم همین کوتاه ها هم موخوره دارن

همین کوتاه ها رو هم میگیرم از وسط نصف میکنم!!

به درجه ای از مهارت رسیدم که موی دو سانتی رو هم نصف میکنم


+ فک کنم میخوره رفته تو وجودم :|



موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۷/۰۲/۰۶
جیک جیکی

نظرات  (۲)

موی بلند خیلی خیلی قشنگ تره.....
پاسخ:
اره بلند خیلی قشنگه ولی شاید باورتون نشه ولی کوتاه هم  قشنگه  :)
کوتاه هم قشنگه! 
نگفتم زشته ولی من در مورد دوس دخترم ترجیح میدادم همیشه موی بلند داشته باشه 
موی بلند نشانه زنانگی هست ، مثل سینه ، مثل آرایش ، مثل لطافت  و خیلی چیزای دیگه . 
حیف نیست موجود لطیفی مثل زن خودشو به زمختی مردا کنه ؟! 
کلنگتم
پاسخ:
آره منم قبلا همین نظر رو داشتم ولی الان متوجه شدم کوتاه هم بسیار ناز و زنونه میشه

هیچ قانونی وجود نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی